این پست مخاطب خاص دارد!
نوشته شده توسط : نعیمه

امیدوارم این بار بخونی!

هه.الان همه فکر کردن تو دختری!می گم ها!این روز ها میخوام به خاطر تو و خنده هات از همه بگذرم.

امشب 

شب شام غریبان

کاش با تو بودم

گفتی می خوای تو بغلم گریه کنی

مثل تموم شب هایی که حالت خراب بود و به بودنم نیاز داشتی مثل اون روزی که همه بودن و من نبودم تا تو بغلم زار بزنم

اون روزها منم حالم خراب بود!خراب!کاش زودتر می گفتی!اما اگه زودتر هم میگفتی مثل حالا بود........مثل حالا که کنار هم بودنمون یارانه ای شده!هه!آره یارانه ای!

جلوت بیشتر وقت ها مقاوم بودم!هیچوقت وقت دلتنگی وقت گریه......هیچ آغوشی نخواستم!اما وقتی دیشب تو گفتی میخوای تو بغلم گریه کنی خدا میدونه چقد دلم میخواست بگم که دوست دارم تو بغلت گریه کنم!تو آغوش دردونه م!عزیز دلم!چقد تو بی خبری موندن و دلشوره داشتن بهتر از دونستن و ناتوان بودنه!و شاید چون از دیدن ناتوانیم ترسیدی سکوت کردی!عزیز دل خواهر!خوشگل من دعا کن این یکسال بگذره خودم میشم لولوی ترست و تو نمی دونی من قوی چقد ضعیفم و همین کنار تو بودن چه انرژی ای بهم میده!

امام حسین به حرمت اشک و شمع و دلامون سال دیگه همین موقع بذار تو بغل هم گریه کنیم!

خدایا به اشک دختر زهرا قسمت میدم این فردا رو دریغ نکن و برا داتنش بهم نیرو و اراده بده!انسان از خودش هیچی نداره!به خدایی ت قسم بده

خدایا تو هیچوقت شرمنده اشک های بنده هات نشدی اما من شرمنده اشک های خواهریم و سکوتشم!شرمنده دل خودمم!

هر کس این پست رو میخونه به این شب و اشک های اهل بیت برام دعا کنه.برا حاجت ئلم .برا فردایی که باید داشته باشم

امام حسین...خدا...من هنوز پای حرفمم !یا برم یا بمیرم!

میخواید دست خالی از در خونتون برم گردونید؟

یا الهی بحق راس ولیک و بحق صبر جمیلک

هب لی حلهب لی منای

هب لی هوای

یا حسین بن علی


کد جمع کردن گوشه ها و چرخش کامل عکس

http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=197&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=115&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=96&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=198&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=192&tracking=56d2f7337a3e5

:: بازدید از این مطلب : 1125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
pirooz در تاریخ : 1393/8/27/2 - - گفته است :
خــودَم قَبـــول دارم کـــهنه شـــده ام آنـــقدر کــهنه کــه می شــوَد رویِ گَرد و خـــاک تَنـــَم یــادگــاری نــوشت خیالی نیست تو هم بنویس و برو

/weblog/file/img/m.jpg
سید مهدی نقیب در تاریخ : 1393/8/23/5 - - گفته است :
سلام.
خوبی؟؟؟
وبلاگ قشنگی داری!!!
میشه ازت 1 خواهشی بکنم؟؟؟
احتیاج به کمک دارم!!!
میشه اگر دوس داشتی کمکم کنی بیای به وبلاگم و اعلام کنی؟؟؟
ممنونت میشم.لطفا پست اول وبلاگم رو هم با دقت بخون...ممنون!!!!
منتظرم.
مرسی!


/weblog/file/img/m.jpg
محدثه در تاریخ : 1393/8/16/5 - - گفته است :
سلام من دخی خاله ی سابه ام!
پاسخ:خوش آمدی گلم

/weblog/file/img/m.jpg
pari3a در تاریخ : 1393/8/15/4 - - گفته است :
ببـــیــــــن ..
این اسمش دلــــــه !
اگر قرار بــــــود بفهمه که فاصله یعنی چــــــــی ..
اگر قرار بــــــود بفهمــــه که نمیشــــه
میشد مغــــــــز !
دلـــــه ..
نمی فهمــــــه … !
میفهمی ؟

/weblog/file/img/m.jpg
ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ در تاریخ : 1393/8/14/3 - - گفته است :
به من نگو “گلم”!
من از سرنوشت گلبرگهای لای دفترت میترسم…
عیسی صمدی
.

/weblog/file/img/m.jpg
ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ در تاریخ : 1393/8/14/3 - - گفته است :
تصادفِ چشمانم
با نگاهِ تو
یک دنیا خسارت داشت
و من سالهاست
مشغول جبرانش هستم
در بعضی حادثه ها
مرگ بهتر از زندگیست
.

/weblog/file/img/m.jpg
ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ در تاریخ : 1393/8/14/3 - - گفته است :
دعایت میکنم هر شب به عطر میخک و مریم
الهی در دلت هرگز نباشه غصه و ماتم
.

/weblog/file/img/m.jpg
ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ در تاریخ : 1393/8/14/3 - - گفته است :
زندگی مانند گیتاری است که گاهی نوای غمگین می نوازد
و گاهی نوای شاد. امیدوارم زندگی ات نوای شاد بنوازد
.

/weblog/file/img/m.jpg
DUYĞU در تاریخ : 1393/8/14/3 - - گفته است :

آنکه واقعا تو را دوست دارد به ساز آرام بودنت کفایت میکند
و هرگز نمیخواهد رقاصه ی سازهایش باشی …

/weblog/file/img/m.jpg
DUYĞU در تاریخ : 1393/8/14/3 - - گفته است :
صداقت یک هدیه بسیار گران قیمت است
آن را از انسان های ارزان انتظار نداشته باش . . .
.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: